GÜZEL İLE FAYDALI / Bedri Rahmi Eyüboğlu

Bedri Rahmi Eyüboğlu


GÜZEL İLE FAYDALI

Ben arıya arı demem
Arının balı olmalı
Ben güzele güzel demem
Güzel faydalı olmalı
Güzel dediğin işe yaramalı
Kadın mı? Hamur yoğurmalı
Çocuk doğurmalı
Ağaç mı? Meyve vermeli
Çiçek mi? Kokmalı
Bayramdan bayrama neyleyim güzeli
Güzel dediğin her Allahın günü
Yanıbaşımızda olmalı
Yağmur misali hem gözümüze, hem gönlümüze
Hem toprağımıza yağmalı.
Güzel dediğin yağmur misali hepimizin olmalı.

GÜZEL İLE FAYDALI / Bedri Rahmi Eyüboğlu için 6 cevap

  1. fatih diyor ki:

    saol abicim güzel bi paylaşım lazımdı yaptım yani kompozisyon vardı ben güzele güzel demem güzel dediğin faydalı olmalı işe yaramlı ile ilgili kompozisyon vardı teşekkürler gelişme ve sonuş bölümde yardımcı oldun saolsın TEŞEKKÜRLER…

  2. ece diyor ki:

    aynen

  3. AçElYa diyor ki:

    ohhh be sonunda buldum 2. yıldır arıyordum

  4. selin diyor ki:

    evet açelya bende

  5. Hakan MUCK :) diyor ki:

    Çok güzel bir şiir bana şeyi hatırlattı:”Ben güzele güzel demem, güzel benim olmadıkça!” Ama ondan biraz farklı güzel kişini özelliklerinden bahsetmesi nedeniyle. Beğendim.

  6. haki diyor ki:

    mükemel şiir …

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 206 takipçiye katılın

