ZAMAN/SIZIM / Nilay Özer

NİLAY ÖZER

(1976)

ZAMAN/SIZIM

II. ZAMAN FOTOĞRAFLARI


gözleriniz kalıyor isterseniz gidin siz
gözlerinizle ördüm çatısını zamanın
meleğim adınızı unutursa felaket
ölümlü olur herkes artık anılmadığı gün
gözleriniz kalıyor isterseniz gidin siz

işte mavi elbiseniz yine bulutsuz
hatırlıyorum serçelerin elçisiydiniz
gözleriniz kalıyor isterseniz gidin siz

bakın burada kimseler yaşlanmıyor
giden de kalan da sesinden yoksun
anların güler yüzlü ablukasından
albümlere sızıyor o solgun yalan
bakın burada kimseler yaşlanmıyor

işte çocukluğum işte bi’ barış boyum
işte masal ninem ve gelincik şurubum
bakın burada kimseler yaşlanmıyor

uzaklar şiir bekler isterseniz gidin siz
ben burada kalıyorum bu fotoğrafta
hummalı bir ilk aşk kırıklığıyla
severdiniz beni de çocukluğumu sevseydiniz
gözleriniz kalıyor isterseniz gidin siz…

Bir Cevap Yazın

