GÜZEL’e Rübâiler / Sâdî

Sâdî

(İran, 1203- ?)

O TEK BENİM

Benim sevgilime çirkin diyorlar…
Bırak, nene gerek senin diyorlar!
Onların gözünde güzel değilmiş…
O tek benim sevgilim! Bilmiyorlar…

GÜZELİ KİM SEVMEZ

Bozguncu bu… arkamdan kötülesin!
Bir zevke, bir hevese kapıldı desin…
Günahsa aşk, ben işledim kime ne?
Güzeli kim sevmez, hadi söylesin!

DAHA GÜZEL

Şu aşk belasından kurtulmak için
Artık güzellere bakmayım dedim
Ancak sana nice baksam, ey Peri
İlk gördüğümden daha güzelsin!

Türkçesi: Kenan Sarıalioğlu

One Response to GÜZEL’e Rübâiler / Sâdî

  1. seden dedi ki:

    ellerınıze saglık

Bir Cevap Yazın

