SEVERİM BEN SENİ… / Yunus Emre

SEVERİM BEN SENİ

Severim ben seni candan içeri
Yolum vardır bu erkândan içeri

Şeriat tarikat yoldur varana
Hakikat meyvası andan içeri

Beni bende demen bende değilim
Bir ben vardır bende benden içeri

Süleyman kuş dilin bilir dediler
Süleyman var Süleyman’dan içeri

Senin aşkın beni benden alıptır
Ne şirin dert bu dermandan içeri

Miskin Yunus gözü tuş oldu sana
Kapında bir kuldur Sultan içeri

Yunus Emre

One Response to SEVERİM BEN SENİ… / Yunus Emre

  1. ertan dedi ki:

    yolum etmez olacak
    hakikat marifet olacak
    beni bende sorma olacak
    kuş dilin bilir değil söylar olacak
    tuş oldu değil şeş oldu dosta olacak

Bir Cevap Yazın

