DAĞ KURUSU / Aydan Yalçın

 

DAĞ KURUSU

 

bu dağı ben diktim
sonra tutup sakladım ellerimi

sular büyütsün
saçları bir tutam kar olsundu
bütün çabam

harfler diktim
aydınlık bir masaya döküldüm sonra
esrik bir cümle oldum
okudum kendimi baştan sona

gözlerim kaysı kurusuydu
uzayıp giden Malatya
ama hiç bir işe yaramadı turunç
reçel olmaktan başka

sesim sesine değdi
ıslaklığımı bağışla

en çok balkon üzümlerini sevdim ben
o şeytani
o en koruk hallerini
güneşe davetlerini bir de
yeter ki barışık olsunlardı
bir şarap şişesiyle

şimdi bacasına küsmüş
kendine tütüyor ev
renkli oylumlara uzayamıyor gece

soba başı mırıltısı değil
gözlerimdeki uyku

ellerim dilsiz bir at
ellerim dağ kurusu

en ağrılı çatlaklarımdan sızıp
ürküttükçe birikiyor sesimde …

Aydan Yalçın

Bir Cevap Yazın

